۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۰۶۵۴۳
معاون سیاسی سپاه ولی عصر خوزستان:

حضور ناو‌های آمریکا در خلیج فارس جنگ روانی است| ملت ایران از کسی ترس ندارد

حضور ناو‌های آمریکا در خلیج فارس جنگ روانی است| ملت ایران از کسی ترس ندارد
سرهنگ مهدی پور با اشاره به اینکه حرکت ناو‌ها تنها جنبه قدرت نمایی و عملیات روانی دارد، گفت: ملت ایران بیدی نیست که در برابر تهدیدها و مانورها بترسد.
سرهنگ مجید مهدی پور، معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون ورود ناو‌های آمریکایی به منطقه اظهار داشت: حضور ناو‌های فرامنطقه‌ای از گذشته بوده منتهی زمان اینکه بگوییم باید از ناو‌ها و حرکت هایشان ترسید، تمام شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: ناو‌ها حرکت بکنند یا حرکت نکنند، مانور بدهند یا مانور ندهند دیگر در اراده ملت‌ها به ویژه ملت ایران، خلل و اثری ندارند و حرکت ناو‌ها تنها جنبه قدرت نمایی و عملیات روانی دارد و با هدف ترساندن یک کشور و یا دولتی و ملتی صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: آن دولت یا ملتی که از شاخص‌ها و پارامتر‌های معنوی و اقتدار تهی باشد از حرکت ناو‌ها می‌ترسد، اما جمهوری اسلامی ایران از گردنه‌ها و پیچ‌های ممتعدد سخت و صعب العبوری گذر کرده است.

سرهنگ مهدی پور تصریح کرد: آمریکا و غرب اگر بدانند در جایی برابرشان ایستادگی نمی‌شود، حرکت و اقدام می‌کنند، اما اگر بدانند طرف مقابل شان اهل محاسبه و مقابله و دفاع از آرمان‌ها و مواضعش است، عقب نشینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل در فضای مجازی از سوی رعب زده‌ها و نفوذی‌ها پیرامون حرکت ناو‌ها بیان می‌شود، تصریح کرد: هدف از چنین سخنی ترساندن ملت و رسیدن به اهداف سیاسی است حال آنکه ملت ما طی این ۴۰ سال توانمندی ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را بروز داد.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) تأکید کرد: ملت ایران از تهدیدها، تحریم‌ها و دفاع مقدس بخوبی گذر کرده و قوای مسلح، حاکمیت، نظام و ملت ما بیدی نیستند که با این باد‌های موسمی بلرزند و خللی در اراده و ایستادگی شان وارد شود. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات